amormatris

Direktlänk till inlägg 22 december 2012

Dan före dan före doppare dan.

Av C. CG - 22 december 2012 23:32

Julstämningen är låg men kanske blir bättre, kommer bli en trevlig jul i år trots allt som hänt under 2012.

Jularna hitills har vi ju alltid vart vi 3 eller ja iaf 2 år i rad...

Granen står i sitt hörn men alla andra jular som vi har framför oss kommer det bli en riktigt gran hädanefter, R är inte nöjd med den vita utan den ska vara grön!

A är lika intresserad av paketen som R och är gärna fram och nosar och känner på dem lite :)


     

 


Julpyssel mys detta år och mer blir det imorgon då hela dagen består av pyssel och bak och förberedelse av Julmaten.



Nöjd dam som bakat massa bullar och pepparkakor :) <3


    


Fick trevligt kaffesällskap ikväll av Tanten :)

 

För örigt har helgen vart super bra fick spendera den med min älskade dotter och nu har vi alla juldagar framför oss,  får se om det blir att åka mot stugan en sväng innan nyårshelgen börjar och min tös åker till sin far.

 

God Natt!

 

© Camilla Carlsson Grahn

 






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C. CG - 6 januari 2013 20:34

Sista dagen på jul lovet har nu kommit, har vart skönt att få vara hel ledig hela jul lovet och spendera den tiden med min underbara dotter <3 Denna vecka har det inte hänt alltför mycket, firat nyår med nära och kära och jag hade lyckan att få ...

Av C. CG - 5 januari 2013 14:45


   

Av C. CG - 5 januari 2013 14:27


Hade inga planer på att skriva så mycket om vad som händer och sker just nu, den som vill veta sanningen får höra av sig... And with that said i give you this...     i carry your heart with me (i carry it inmy heart) i am never without it(anywh...

Av C. CG - 18 december 2012 11:57

Det har vart en tung både fysiskt och psykiskt och ekonomisk höst. Då våran käraste familjemedlem skadade sig ordentligt. :/   Olycksdagen var hemsk, trodde jag skulle dö inombords sekunderna efter olyckan och tiden det tod att köra till Djursj...

Presentation


20091109 Bästa dagen i mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards